/*Blog module replace 'read more' text*/

Szolgáltatás menedzsment és ServiceNow

Szolgáltatásmenedzsment ikon

A MINDSPIRE Consulting teljes körű szolgáltatásmenedzsment (Service Management, SM) tanácsadási szolgáltatásokat és professzionális megoldásokat kínál ügyfelei számára.

Cégünk a piacvezető felhő alapú ServiceNow megoldás szállítója, amely egy átfogó képességekkel rendelkező szolgáltatásmenedzsment platform a vállalati szintű folyamatok digitalizálására és automatizálására.

Szolgáltatáskatalógus felépítésével, szabványosított folyamatok kialakításával, teljesítménymutatók felállításával, mérési folyamatok meghatározásával növelhető a külső és belső ügyfelek elégedettsége, átláthatóbbá és költséghatékonyabbá tehető a teljes szervezet működése.

Fedezze fel, hogy a MINDSPIRE Consulting professzionális megoldásai és szakértelme hogyan járulhat hozzá, hogy jelentős mértékben javítsa szervezetének működését!

A szolgáltatásmenedzsment kihívásai

A szolgáltatásmenedzsment területén szerzett tapasztalataink alapján ügyfeleink leggyakrabban az alábbi problémákkal szembesülnek a szolgáltatásorientált működés kiépítése előtt.

Szolgáltatásmenedzsment és ServiceNow illusztráció

Nem egyértelműen meghatározott, hogy a különböző üzleti egységeknek milyen feladatokat kell ellátniuk.

A szolgáltatások jellemzői, mint például a kiemelt igények kezelése, valamint a szolgáltatásszint-megállapodások (Service Level Agreements, SLA) nincsenek megfelelően meghatározva.

A bejelentők különböző kommunikációs csatornákat használnak (például telefon, e-mail), amelyeket a megoldóknak párhuzamosan kezelniük kell.

A vezetőknek hiányos, vagy kevésbé átlátható információik vannak a területük által nyújtott szolgáltatások minőségéről.

A fenti kihívások miatt:

1. A támogatásra szoruló ügyfelek számára nem egyértelmű, hogy hol és kitől kérhetnek segítséget. Emiatt a munkavállalók különböző témákban kapnak megkereséseket, és közülük számos kívül esik a kompetenciájukon.

2. Az igénylők korlátozott vagy semmilyen információval sem rendelkeznek a benyújtott kéréseik állapotáról és arról, hogy mikor fognak visszajelzést kapni. Emiatt az igénylők és a megoldók is gyakran frusztráltak. Az igénylők folyamatosan érdeklődnek a bejelentésükkel kapcsolatban, a megoldást szállító csapatok pedig nem tudják megfelelően priorizálni a feladataikat.

3. A munkaterhelés nincs kiegyensúlyozva a munkatársak között, és a kollégák helyettesítése is kihívást jelent.

4. Nem állnak rendelkezésre olyan megbízható riportok, amelyek információt nyújtanának a menedzsment számára, elemzik a jelenlegi szolgáltatási folyamatokat, és amelyek alapján hatékony fejlesztési lépések határozhatók meg.

Még akkor is merülhetnek fel problémák, ha egy cég már vezetett be eszközt a szolgáltatásmenedzsment-folyamatok támogatására

  • Képesek-e folyamatosan fejleszteni a folyamatokat, emelni szolgáltatásmenedzsment-képességeik érettségét, vagy csak egy szimpla bejelentéskezelő rendszer működik a vállalatnál?
  • Hogyan néz ki a jelenlegi informatikai architektúra? Hány adatforrást kell felhasználni és kézi munkával konszolidálni a megbízható riportok elkészítéséhez? Lehetséges-e lecserélni az elavult megoldásokat, és egységesített, harmonizált adatmodell segítségével egyetlen platformra konszolidálni azokat?
  • Hány olyan manuális folyamat van használatban mely automatizálható, integrációkkal javítható vagy a rendelkezésre álló erőforrások optimálisabb kihasználtsága érdekében önkiszolgáló megoldássá alakíthatók át?
  • Képesek-e gyorsan új technológiákat bevezetni, mint például eszközfelderítő alkalmazást (discovery tool), többcsatornás ügyfélkiszolgálás támogató rendszert (omnichannel), chatbotokat és egyéb megoldásokat? Mennyire rugalmas a jelenlegi rendszer a fejlesztések, változtatási igények kezelésének tekintetében?
  • Végül, de nem utolsósorban, a jelenlegi rendszer képes-e lépést tartani a szabályozási változásokkal, és megfelel-e a az egyre gyakrabban változó IT biztonsági szabványoknak és audit követelményeknek (például megbízható CMDB, ügyfél panaszok riportja)?

MIÉRT A MINDSPIRE?

Kiterjedt pénzügyi és banki referenciáinknak köszönhetően a MINDSPIRE Consulting üzleti elemző csapata képes a meglévő folyamatokat gyorsan, ugyanakkor precízen és részletesen átvizsgálni.

Ezt követően professzionális szolgáltatásmenedzsment tanácsadást tudunk nyújtani a támogató informatikai rendszerek képességeinek és a szervezet folyamatainak hatékony illesztésével, mindezt akár a használt ITSM alkalmazástól függetlenül.

Az IT üzemeltetés számára az ITIL általában egy jól ismert kifejezés, amely iránymutatásokat és legjobb-gyakorlat alapú folyamatokat tartalmaz.

Emellett szolgáltatásmenedzsment-tanácsadóink széleskörű tapasztalattal rendelkeznek üzleti területek (például back-office) szolgáltatásmenedzsment-alapú működésre való átállásának támogatásában is.

Tapasztalat cím
A MINDSPIRE sokéves referenciát gyűjtött az üzleti és informatikai projektek menedzselésében, emellett dedikált projektmenedzsment és projektiroda üzletággal is rendelkezik.


Ez lehetőséget teremt számunkra, hogy a projektek mérhető üzleti céljaira fókuszáljunk, valamint feltárjuk azokat a projektfüggőségeket és változáskezelést igénylő kihívásokat, amelyeket a célkitűzések elérése érdekében folyamatosan kezelni kell.

Teljeskörűség cím
Cégünk egy dedikált szolgáltatásmenedzsment eszköz bevezetése esetén be tudja tölteni a rendszerintegrátor szerepét is.


A MINDSPIRE számos tapasztalattal rendelkezik különböző megoldásszolgáltatókkal és egyéb szoftverfejlesztő cégekkel való együttműködés terén.
Támogatás cím

Különböző típusú IT rendszerintegrációs projektek kapcsán is ügyfeleink rendelkezésére állunk.


Kulcskompetenciáink közé tartozik az SAP ERP rendszerrel kapcsolatos tanácsadás , amely gyakran kerül integrálásra szolgáltatásmenedzsment eszközökkel.

Szolgáltatásaink

ServiceNow előfizetés

  • Szükséges előfizetésekkel kapcsolatos tanácsadás
  • Ajánlatadás
  • ServiceNow előfizetés értékesítése

Bevezetés, élesítés

  • Zöldmezős bevezetések
  • Elavult megoldások cseréje, konszolidálása
  • Bevezetési módszertan

Erőforrások

  • 50 fős ServiceNow szakértői csapat (saját és stratégiai partnerek)
  • Projektmenedzser
  • IT architekt
  • Üzleti elemző
  • Fejlesztő
  • Scrum master

Támogatás

  • Rendelkezésre állás
  • Hibabejelentések kezelése (incidensek)
  • Tanácsadás
  • Verzióváltások támogatása

A MINDSPIRE szolgáltatásmenedzsment tanácsadási megoldása

Szolgáltatás menedzsment módszertan és szakmai tapasztalat

Tanácsadóink széleskörű tapasztalatokkal rendelkeznek szolgáltatásmenedzsmenttel kapcsolatos folyamat-optimalizálási, alkalmazás bevezetési és rendszercsere projektjeink révén.


Képesek vagyunk gyorsan és pontosan felmérni a szolgáltatásmenedzsment folyamatok aktuális állapotát, azonosítani a kritikus pontokat és a fejlesztési lehetőségeket.


A MINDSPIRE segíti ügyfeleit annak érdekében, hogy megoldást találjanak a meglévő problémáikra, elérhető célokat tűzzenek ki, és azokhoz reális feladatokat és ütemtervet határozhassanak meg. Csapatunk képes vízesés, agilis vagy akár hibrid projekt megközelítésű munkavégzésre.


Olyan szolgáltatásmenedzsment módszertan és eszköztár (sablonok, legjobb gyakorlatok) áll rendelkezésünkre, amely nagyban képes felgyorsítani mind a projektek indítását, mind pedig azok végrehajtását.


A MINDSPIRE és testvérvállalatunk, a Onespire Zrt. stratégiai partnerséget ápol különböző szektorokban található nagyvállalatokkal. Ez hozzásegít bennünket a piaci trendek folyamatos követéséhez.

Szolgáltatásmenedzsment és ServiceNow módszertan illusztráció
Szolgáltatásmenedzsment és ServiceNow erőforrás illusztráció

A MINDSPIRE tanácsadói erőforrásai a szolgáltatásmenedzsment terén

Tanácsadói csapatunkban az alábbi, a szolgáltatásmenedzsment projektekhez szükséges profilokkal rendelkezünk:

  • Projektmenedzser
  • Termékgazda (Product Owner)
  • IT Alkalmazás Architekt
  • Folyamatszervezési (BPR) szakértő
  • Folyamat Architekt
  • Üzleti elemző
  • Rendszerszervező
  • Scrum master
  • IT Fejlesztő

ServiceNow előfizetés és kapcsolódó szolgáltatások

A ServiceNow egy piacvezető IT-szolgáltatásmenedzsment megoldás. A sokéves folyamatos fejlesztésnek köszönhetően a ServiceNow egy digitalizációs és automatizálási platformmá nőtte ki magát az ITSM mellett a teljes vállalati szintű operációk terén is, többek között a HR, Projektportfólió-kezelés (SPM/PPM), ügyfélélmény (CSM), illetve egyéb, speciális iparági megoldások, mint például a pénzügyi szolgáltatások és banki műveletek (FSO), kockázatkezelés (GRC) stb.


A MINDSPIRE Consulting teljes szakértői csapattal áll rendelkezésre mind a zöldmezős ServiceNow bevezetésekhez, mind az üzleti elemzési és informatikai fejlesztési feladatok ellátásához.


A MINDSPIRE tanácsadási szolgáltatásokat is tud nyújtani a platformmal kapcsolatban, valamint licenceket is értékesít a zöldmezős bevezetések, valamin a jelenleg használt modulok bővítése során. Cégünk a ServiceNow felhőalapú platform hivatalos viszonteladó partnere.

Szolgáltatásmenedzsment és ServiceNow szolgáltatás illusztráció

Bemutatkozik a ServiceNow

Mi az a ServiceNow?

A ServiceNow egy felhő alapú SaaS (Software-as-a-Service) platform a szervezet különböző munkafolyamatainak automatizálására. A megoldás fő célja az üzleti hatékonyság növelése, az ismétlődő feladatok optimalizálása és automatizálása révén.

A ServiceNow egy olyan fejlesztési keretrendszert is biztosít, ahol automatizált munkafolyamatokat támogató egyedi megoldások is építhetők, tesztelhetők és implementálhatók.

Kezdetben a ServiceNow egy ITSM (IT Service Management, IT szolgáltatásmenedzsment) eszköz volt, amely egy átfogó vállalati szintű platformmá fejlődött, beleértve az bejelentéskezelést, a szolgáltatásmenedzsmentet, a back-office folyamatokat és még sok más egyebet.

A ServiceNow segítségével a vállalatok továbbfejleszthetik akár belső, akár külső felhasználók számára biztosított önkiszolgáló megoldásokat, amely magasabb szintű szolgáltatási színvonalat eredményez.

ServiceNow screenshot

A ServiceNow előnyei

A ServiceNow a következő főbb előnyöket kínálja:

  • Az informatikai rendszerek egységes platformra való konszolidációja.
  • Szolgáltatási folyamatok szabványosítása és akár globális kiterjesztése.
  • Ismétlődő feladatok automatizálása.
  • Szolgáltatások válaszidejének javítása.
  • Feladatok automatikus kiosztása és priorizálása.
  • Transzparens szervezeti működés a menedzsment számára.
  • Rugalmasság és agilitás erősítése.
  • Működés költségek csökkentése.
  • Külső és belső szabályozói elvárásoknak való megfelelés.
  • Üzleti hatékonyság javítása.
  • A felhasználói elégedettség növelése.
  • Mobil alkalmazás használata.

Mire használható a ServiceNow?

A ServiceNow a cégek különféle tevékenységi köreinek lefedésére használható, mint például:

  • IT szolgáltatásmenedzsment (ITSM)
  • IT üzemeltetés (IT Operations Management, ITOM)
  • IT Business Management (ITBM)
  • Fizikai IT Eszközök menedzsmentje (IT Asset Management, ITAM)
  • Szoftver eszközök menedzsmentje (Software Asset Management, SAM)
  • HR folyamatok támogatása (Human Resource Service Delivery, HRSD)
  • Ügyfélszolgálati folyamatok támogatása (Customer Service Management, CSM)
  • Helyszíni feladatvégzéssel kapcsolatos folyamatok támogatása (Field Service Management)
  • Egyedi alkalmazás kialakítása
  • Automatizálási keretrendszer
Szolgáltatásmenedzsment és ServiceNow referencia ikon

Legújabb szolgáltatásmenedzsment referenciáink

Ügyfeleink mondták

Rebersak - Ulcar

Margareta Reberšak / Tadej Ulčar

Service Desk vezető / Projektmenedzser - OTP Csoport / SKB d.d.

„Gyorsan magasszintű szakmai együttműködést alakítottunk ki a MINDSPIRE és az ITCE csapatával. Az együttműködés gördülékeny volt, illetve őszinte kommunikáción és a bevont érdekeltek közötti megfelelő támogatáson alapult.”

Kérdése van Szolgáltatásmenedzsment szolgáltatásainkkal kapcsolatban?

DELTA migrációs eszköz kapcsolatfelvétel

Adja meg elérhetőségeit és hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot!

Share This