DigiLoan projekt
PROJEKT
ALAPADATOK
2018.01 – 2019.04
Nem nevesített bank
MINDSPIRE
SZOLGÁLTATÁSOK
Általános banki szolgáltatások
ALKALMAZOTT MÓDSZERTANOK
Az ügyféloldali elvárásokkal, illetve a projekt-előkészítés, a tervezés, az erőforrás-tervezés, a projekt-kockázatkezelés és a projektjelentés sablonjait, valamint normáit is magában foglaló banki módszertannal összhangban.
A MINDSPIRE általános piaci információkat és legjobb gyakorlatokat biztosított.
A projekt terjedelme és céljai
A DigiLoan projekt fő célkitűzését az online ügyfél-azonosítás, az online számlanyitás és az online fogyasztói hitelek bevezetése jelentette.
A projekt az E2E online számlanyitási megoldás részeként a webshop integrálásával kínált online fogyasztói hitelek (keletkeztetés – szerződéskötés – folyósítás) mellett videóbeszélgetéssel megvalósított toborzást, valamint Netbank Front-End felületen keresztül végezhető szerződéskötést vezette be.


Hozzájárulásunk a projekthez
A stakeholderek, a projektiroda és a projekt résztvevőinek aktív támogatása a folyamatos összehangolás és a döntés-előkészítés során.
A projekttevékenységek támogatása és irányítása, a megvalósítás nyomon követése, a változáskezelés bevezetése és monitorozása, a projekt kockázatainak kezelése és jelentése.
Projekt szervezet és szerepkörök
A bank biztosította az összes üzleti erőforrást és az informatikai oldalt érintő tervezési kompetenciákat.
A MINDSPIRE az általános projektvezetői feladatkörről gondoskodott.
A szükséges szoftverfejlesztéseket több szolgáltató hajtotta végre.

Főbb érintett területek
- Projekttervezés
- Szkóp menedzsment
- Projekt riportok és monitorozás
- Mérföldkövek és erőforrások tervezése, utánkövetése
- Üzleti tanácsadás
Érintett MINDSPIRE profilok
- Projektvezető
- Üzleti tanácsadó

Legújabb banki transzformációs referenciáink
Többet szeretne tudni a Banki transzformációs szolgáltatásainkról?
További információkért kattintson ide: