Banki központi ügyféltörzs adatmigráció
PROJEKT
ALAPADATOK
2018.03 – 2019.11
Nem nevesített bank
MINDSPIRE
SZOLGÁLTATÁSOK
ALKALMAZOTT MÓDSZERTANOK
A MINDSPIRE migrációs módszertana, beleértve a migráció koncepcionális tervezésével, logikai és fizikai leképezésével, migráció-specifikus teszteléssel, dokumentációval, jelentéskészítéssel, hibakezeléssel és az átállás tervezésével kapcsolatos sablonokat, szabványokat és alapelveket.
A központi ügyféltörzs adatmigrációs projekt terjedelme és céljai
A bank úgy döntött, hogy egy központosított, egységes törzsadatkezelő megoldást (SAP BP modul) vezet be, és fokozatosan átcsoportosítja ide az ügyféladat-karbantartást. Az implementáció részeként át kellett költöztetni a meglevő ügyféladatokat az előző alaprendszerekből és néhány szatellit alkalmazásból az SAP Business Partner megoldásba.
A teljes banki adatmigrációs szkóp fázisokra volt felosztva, amelyek mindegyike a kiválasztott forrásrendszerekre összpontosított, szinkronban a törzsadat megoldás funkcionális fejlesztésével és gazdagításával.
Az 1. fázis kiterjedése magában foglalta az ügyfelek adatmigrációját a fő alaprendszerből (Symbols) és a potenciális-ügyfél karbantartó rendszerből (TF).


Hozzájárulásunk a központi ügyféltörzs adatmigrációs projekthez
Koncepcionális tervezés, beleértve a központi ügyféltörzs adatmigrációs stratégia elkészítését és megvalósításának ütemtervét, valamint a törzsadatkezelő folyamat- és működési modelltervezésének általános támogatását.
Az előzetes és a folyamatba épített adatminőség-elemzés megtervezése és megvalósítása. Hibajelentés létrehozása a forrásadatok nagyfokú tisztításához.
Az automatizált adatmigrációs transzformációs folyamat logikai, fizikai megtervezése (mapping) és végrehajtása a MINDSPIRE Consulting saját banki adatmigrációs eszközével.
Az éles adatmigrációs folyamat tervezésének és végrehajtásának támogatása a törzsadat kezelő rendszer migrációs projektje során.
Projekt szervezet és szerepkörök
A MINDSPIRE Consulting kulcsszerepet játszott az ügyféltörzs adatmigráció megvalósításban, szakértők, módszertan és támogató eszközök biztosításával a banki adatmigrációs csapat számára.
A központi ügyféltörzs adatmigrációs projekt tevékenység- és erőforrás tervezése a bank által delegált projektmenedzsmenttel együtt történt.
A MINDSPIRE teljes körű felelősséget vállalt az adatelemzésért, az átalakításért és a céladatok előállításáért, valamint a bank dedikált erőforrásaival szoros együttműködésben részt vett a koncepciótervezés, az adattisztítás és a tesztkoordináció támogató tevékenységeiben is.


Felhasznált eszközök
A központi ügyféltörzs adatmigráció során felhasznált megoldások: MINDSPIRE DELTA adatmigrációs eszköz. Személyre szabott adattisztítási eljárások, integrálva a DELTA munkafolyamatába.
Főbb érintett területek a központi ügyféltörzs adatmigrációja során
- Banki adatmigrációs stratégia és ütemterv elkészítése,
- Az adattranszformációs folyamat megvalósítása,
- Adatmigrációt követő támogatás,
- Adatminőség elemzés és adattisztítás támogatása.
A projektben érintett MINDSPIRE Consulting profilok
- Banki projektmenedzsment
- Adatmigrációs elemző
- Technikai elemzők
- Fejlesztési támogatás

Legújabb banki és biztosítói adatmigrációs referenciáink
Többet szeretne tudni adatmigrációs szolgáltatásainkról?
További információkért kattintson ide: