/*Blog module replace 'read more' text*/

Banki központi ügyféltörzs adatmigráció

PROJEKT
ALAPADATOK

2018.03 – 2019.11

Nem nevesített bank

MINDSPIRE SZOLGÁLTATÁSOK

ALKALMAZOTT MÓDSZERTANOK

A MINDSPIRE migrációs módszertana, beleértve a migráció koncepcionális tervezésével, logikai és fizikai leképezésével, migráció-specifikus teszteléssel, dokumentációval, jelentéskészítéssel, hibakezeléssel és az átállás tervezésével kapcsolatos sablonokat, szabványokat és alapelveket.

A központi ügyféltörzs adatmigrációs projekt terjedelme és céljai

A bank úgy döntött, hogy egy központosított, egységes törzsadatkezelő megoldást (SAP BP modul) vezet be, és fokozatosan átcsoportosítja ide az ügyféladat-karbantartást. Az implementáció részeként át kellett költöztetni a meglevő ügyféladatokat az előző alaprendszerekből és néhány szatellit alkalmazásból az SAP Business Partner megoldásba.


A teljes banki adatmigrációs szkóp fázisokra volt felosztva, amelyek mindegyike a kiválasztott forrásrendszerekre összpontosított, szinkronban a törzsadat megoldás funkcionális fejlesztésével és gazdagításával.


Az 1. fázis kiterjedése magában foglalta az ügyfelek adatmigrációját a fő alaprendszerből (Symbols) és a potenciális-ügyfél karbantartó rendszerből (TF).

Banki központi ügyféltörzs adatmigrációs projekt terjedelme és céljai ikon
Hozzájárulásunk a projekthez ikon

Hozzájárulásunk a központi ügyféltörzs adatmigrációs projekthez

Koncepcionális tervezés, beleértve a központi ügyféltörzs adatmigrációs stratégia elkészítését és megvalósításának ütemtervét, valamint a törzsadatkezelő folyamat- és működési modelltervezésének általános támogatását.


Az előzetes és a folyamatba épített adatminőség-elemzés megtervezése és megvalósítása. Hibajelentés létrehozása a forrásadatok nagyfokú tisztításához.


Az automatizált adatmigrációs transzformációs folyamat logikai, fizikai megtervezése (mapping) és végrehajtása a MINDSPIRE Consulting saját banki adatmigrációs eszközével.


Az éles adatmigrációs folyamat tervezésének és végrehajtásának támogatása a törzsadat kezelő rendszer migrációs projektje során.

Projekt szervezet és szerepkörök

A MINDSPIRE Consulting kulcsszerepet játszott az ügyféltörzs adatmigráció megvalósításban, szakértők, módszertan és támogató eszközök biztosításával a banki adatmigrációs csapat számára.


A központi ügyféltörzs adatmigrációs projekt tevékenység- és erőforrás tervezése a bank által delegált projektmenedzsmenttel együtt történt.


A MINDSPIRE teljes körű felelősséget vállalt az adatelemzésért, az átalakításért és a céladatok előállításáért, valamint a bank dedikált erőforrásaival szoros együttműködésben részt vett a koncepciótervezés, az adattisztítás és a tesztkoordináció támogató tevékenységeiben is.

Projekt szervezet  és szerepkörök ikon
Eszközök

Felhasznált eszközök

A központi ügyféltörzs adatmigráció során felhasznált megoldások: MINDSPIRE DELTA adatmigrációs eszköz. Személyre szabott adattisztítási eljárások, integrálva a DELTA munkafolyamatába.

Főbb érintett területek a központi ügyféltörzs adatmigrációja során

  • Banki adatmigrációs stratégia és ütemterv elkészítése,
  • Az adattranszformációs folyamat megvalósítása,
  • Adatmigrációt követő támogatás,
  • Adatminőség elemzés és adattisztítás támogatása.

A projektben érintett MINDSPIRE Consulting profilok

  • Banki projektmenedzsment
  • Adatmigrációs elemző
  • Technikai elemzők
  • Fejlesztési támogatás
Adatmigrációs ikon

Legújabb Banki adatmigrációs referenciáink

Többet szeretne tudni Banki adatmigrációs szolgáltatásainkról?

További információkért kattintson ide:

Share This