ServiceNow bevezetés egy albán bank számára
PROJEKT
ALAPADATOK
Albánia
2022
Nem nevesített bank
MINDSPIRE
SZOLGÁLTATÁSOK
ALKALMAZOTT MÓDSZERTANOK
A projekt hibrid megközelítéssel, vízesés tervezéssel és agilis fejlesztéssel került végrehajtásra a gyorsabb piacra jutás és a kockázatcsökkentés érdekében.
A ServiceNow bevezetés projekt terjedelme és céljai
Az albán bank a ServiceNow ITSM platformot választotta az IT szolgáltatásmenedzsment folyamatainak támogatására, konszolidálására és folyamatos fejlesztésére. A bank a szabványos, csoportszintű szolgáltatáskezelési folyamatok adatptálását hajtotta végre leányvállalatai számára a ServiceNow bevezetésével.
Az első fázisban a CMDB (Configuration Management Database), a szolgáltatáskatalógus, az incidens, a kérés és a változáskérés kezelésének prototípusa (MVP, Minimum viable product) került implementálásra.
A albániai ServiceNow megoldás bevezetése során a csoportszintű előnyök mellett a következő helyi elvárások és követelmények kerültek a fókuszba:
- A Service Management érettségi szintjének növelése a hatékonyabb IT működés és az ügyfelek elégedettsége érdekében.
- A szabályozási követelményeknek való megfelelés biztosítása.
- Az IT eszköz- és konfigurációkezelési képességek megismerése.
- A meglevő banki alkalmazások és eszközök lecserélése.
Hozzájárulásunk a ServiceNow bevezetés egy albán bank számára projekthez
A MINDSPIRE Consulting a ServiceNow bevezetési tevékenységek fővállalkozója volt.
Cégünk biztosította a teljes körű banki projektmenedzsmentet, a szakmai felügyeletet, illetve garantálta, hogy a nemzetközi szállítói csapat hatékonyan tudjon együttműködni.
A MINDSPIRE sikeresen teremtette meg az összhangot a csoportszintű szabványok és a helyi elvárások között, összehangolva a lokális igényeket, a központ szabványosítási erőfeszítéseit, valamint a dobozos megoldás alkalmazásán alapulú megközelítésmódot.
A ServiceNow megoldás éles működéséenk támogatása az első hónapok során.
Projekt szervezet és szerepkörök
A felhasználói történetek (User Story) kezelését és a tesztmenedzsment támogatását a ServiceNow integrált moduljai biztosították, amelyhez a MINDSPIRE Consulting biztosította a banki projektmenedzsment és tesztmenedzsment szupportot.
A MINDSPIRE által biztosított banki projektmenedzser vállalta a végső felelősséget a bevezetésért, egy megoldástervezőnk és folyamatszakértőink támogatása mellett.
A banki projektmenedzser szorosan együttműködött a szállítóval, a helyi csapatokkal, valamint az OTP csoportszintű folyamatmenedzsment és kompetencia teamekkel.
A ServiceNow bevezetési projekt az eredeti terveknek megfelelően 4 hónap alatt sikeresen befejeződött.
Főbb érintett területek a ServiceNow bevezetés során
- Banki projektmenedzsment
- Előkészítés
- Alkalmazás testreszabása
- ServiceNow bevezetés
- Szoftver tesztelése
A projektben érintett MINDSPIRE Consulting profilok
7 szakértő, 4 FTE:
- Banki projektmenedzser
- ServiceNow üzleti elemző
- BPR szakértő
- Tesztmenedzser / Szoftvertesztelő
- ServiceNow rendszerszervező
- ServiceNow architekt
- ServiceNow fejlesztő
Legújabb szolgáltatásmenedzsment referenciáink
Többet szeretne tudni Szolgáltatásmenedzsment szolgáltatásainkról?
További információkért kattintson ide: