/*Blog module replace 'read more' text*/

ServiceNow fejlesztés, bevezetés, támogatás egy magyar bank számára

PROJEKT
ALAPADATOK

Magyarország

2009 – 2022

Nem nevesített bank

MINDSPIRE
SZOLGÁLTATÁSOK

ALKALMAZOTT MÓDSZERTANOK

Módszertan biztosítása a rendszer csere megtervezéséhez: GAP elemzés, projekttervezés.

A ServiceNow fejlesztés projekt terjedelme és céljai

A bank központosított területei (Back Office, Business, Szervezet, IT üzemeltetés és fejlesztés) által nyújtott szolgáltatások folyamatainak optimalizálása.


ITIL alapú IT Service Management alkalmazás fejlesztése és karbantartása, amely egyetlen kapcsolattartó rendszerként használható a különböző szervezeti egységek közötti kommunikáció támogatására.


A kidolgozott rendszer növelte a folyamatok átláthatóságát, tájékoztatást adott az érintett szervezeti egységek igényeiről, szolgáltatási színvonaláról.


Elavult egyidejű alkalmazások cseréje a pénzintézeti IT infrastruktúrában.


A régi banki rendszer cseréje ServiceNow megoldásra.

ServiceNow fejlesztés projekt terjedelme és céljai ikon
Hozzájárulásunk a ServiceNow fejlesztés projekthez ikon

Hozzájárulásunk a ServiceNow fejlesztés projekthez

A pénzintézeti folyamatok értékelése és üzleti folyamatok újratervezése az IT rendszerek képességeivel való összehangolás érdekében.


Szolgáltatáskatalógus és szolgáltatási paraméterek gyűjteménye a bank számára, mint például SLA, nyitva tartás, szolgáltatások leírása, stb.


Teljes körű alkalmazásfejlesztés a bank számára, mint péládul tervezés, követelményelemzés, fejlesztés, tesztelés, bevezetés:

  • Portál: SAP Portal, majd később Liferay portál 6,
  • UI Toolkit: Vaadin 6 GUI,
  • J2EE motor: Apache Tomcat 6,
  • Üzenetsor: Apache ActiveMQ,
  • Jelentés: Pentaho BI.

L1 és L2 alkalmazástámogatás biztosítása, incidenskezelés, kérések, tanácsadás és képzési szolgáltatások.


Banki projektmenedzsment és koordinációs támogatás a ServiceNow fejlesztés projekt végrehajtása során.


Módszertan biztosítása a rendszercsere megtervezéséhez, GAP elemzés, projekttervezés.

A ServiceNow fejlesztés projekt szervezete és szerepkörei

I. szakasz: Teljes körű szakmai felelősségvállalás az OTP projekttámogató által felügyelt szolgáltatásmenedzsment rendszer tervezése és megvalósítása során.


II. szakasz: Az ügyfél belső projektmenedzsment és üzleti elemzői erőforrásokat delegált a proejkt végrehajtásához.


III. szakasz: Az ügyfél átadta a szolgáltatásmenedzsment rendszer adminisztrációját, a támogatást a MINDSPIRE Consulting szakértői biztosították.


IV. szakasz: Teljes körű szakmai támogatás az alkalmazás ServiceNow megoldásra történő cseréjéhez.

Projekt szervezet  és szerepkörök ikon

Főbb érintett területek a ServiceNow fejlesztés során

  • Felkészülés a projekt végrehajtására
  • A ServiceNow fejlesztési projekt elemzése
  • Projekt végrehajtása
  • Banki adatMigráció
  • Rendszer karbantartása

A projektben érintett MINDSPIRE Consulting profilok

3-10 FTE szakértő:

  • Banki projektmenedzser
  • Üzleti elemző
  • BPR szakértő
  • Tesztvezető, tesztelő
  • Rendszerszervező
  • IT architekt
  • Fejlesztő
Szolgáltatásmenedzsment és ServiceNow referencia ikon

Legújabb szolgáltatásmenedzsment referenciáink

Többet szeretne tudni Szolgáltatásmenedzsment szolgáltatásainkról?

További információkért kattintson ide:

Share This