ServiceNow fejlesztés, bevezetés, támogatás egy magyar bank számára
PROJEKT
ALAPADATOK
Magyarország
2009 – 2022
Nem nevesített bank
MINDSPIRE
SZOLGÁLTATÁSOK
ALKALMAZOTT MÓDSZERTANOK
Módszertan biztosítása a rendszer csere megtervezéséhez: GAP elemzés, projekttervezés.
A ServiceNow fejlesztés projekt terjedelme és céljai
A bank központosított területei (Back Office, Business, Szervezet, IT üzemeltetés és fejlesztés) által nyújtott szolgáltatások folyamatainak optimalizálása.
ITIL alapú IT Service Management alkalmazás fejlesztése és karbantartása, amely egyetlen kapcsolattartó rendszerként használható a különböző szervezeti egységek közötti kommunikáció támogatására.
A kidolgozott rendszer növelte a folyamatok átláthatóságát, tájékoztatást adott az érintett szervezeti egységek igényeiről, szolgáltatási színvonaláról.
Elavult egyidejű alkalmazások cseréje a pénzintézeti IT infrastruktúrában.
A régi banki rendszer cseréje ServiceNow megoldásra.
Hozzájárulásunk a ServiceNow fejlesztés projekthez
A pénzintézeti folyamatok értékelése és üzleti folyamatok újratervezése az IT rendszerek képességeivel való összehangolás érdekében.
Szolgáltatáskatalógus és szolgáltatási paraméterek gyűjteménye a bank számára, mint például SLA, nyitva tartás, szolgáltatások leírása, stb.
Teljes körű alkalmazásfejlesztés a bank számára, mint péládul tervezés, követelményelemzés, fejlesztés, tesztelés, bevezetés:
- Portál: SAP Portal, majd később Liferay portál 6,
- UI Toolkit: Vaadin 6 GUI,
- J2EE motor: Apache Tomcat 6,
- Üzenetsor: Apache ActiveMQ,
- Jelentés: Pentaho BI.
L1 és L2 alkalmazástámogatás biztosítása, incidenskezelés, kérések, tanácsadás és képzési szolgáltatások.
Banki projektmenedzsment és koordinációs támogatás a ServiceNow fejlesztés projekt végrehajtása során.
Módszertan biztosítása a rendszercsere megtervezéséhez, GAP elemzés, projekttervezés.
A ServiceNow fejlesztés projekt szervezete és szerepkörei
I. szakasz: Teljes körű szakmai felelősségvállalás az OTP projekttámogató által felügyelt szolgáltatásmenedzsment rendszer tervezése és megvalósítása során.
II. szakasz: Az ügyfél belső projektmenedzsment és üzleti elemzői erőforrásokat delegált a proejkt végrehajtásához.
III. szakasz: Az ügyfél átadta a szolgáltatásmenedzsment rendszer adminisztrációját, a támogatást a MINDSPIRE Consulting szakértői biztosították.
IV. szakasz: Teljes körű szakmai támogatás az alkalmazás ServiceNow megoldásra történő cseréjéhez.
Főbb érintett területek a ServiceNow fejlesztés során
- Felkészülés a projekt végrehajtására
- A ServiceNow fejlesztési projekt elemzése
- Projekt végrehajtása
- Banki adatMigráció
- Rendszer karbantartása
A projektben érintett MINDSPIRE Consulting profilok
3-10 FTE szakértő:
- Banki projektmenedzser
- Üzleti elemző
- BPR szakértő
- Tesztvezető, tesztelő
- Rendszerszervező
- IT architekt
- Fejlesztő
Legújabb szolgáltatásmenedzsment referenciáink
Többet szeretne tudni Szolgáltatásmenedzsment szolgáltatásainkról?
További információkért kattintson ide: