ServiceNow bevezetés egy szlovén bank számára
PROJEKT
ALAPADATOK
Szlovénia
2022
Nem nevesített bank
MINDSPIRE
SZOLGÁLTATÁSOK
ALKALMAZOTT MÓDSZERTANOK
A projektet agilis módszertan segítségével sprintekben hajtották végre a gyorsabb piacra jutás és a kockázatcsökkentés érdekében.
A ServiceNow bevezetési projekt terjedelme és céljai
Az OTP Bank a ServiceNow ITSM Platformot választotta az informatikai szolgáltatásmenedzsment folyamatainak támogatására, konszolidálására és folyamatos fejlesztésére.
Az OTP Csoport ezt követően a szabványos, csoportszintű szolgáltatáskezelési folyamatok bevezetését hajtotta végre leányvállalatai számára a ServiceNow bevezetésével.
A szlovéniai bevezetés során a csoportszintű előnyök mellett a következő helyi igények és követelmények kerültek a fókuszba:
- A Service Management érettségi szintjének növelése a hatékonyabb IT működés és az ügyfelek elégedettsége érdekében.
- A szabályozási követelmények betartása.
- Az IT eszköz- és konfigurációkezelési képességek továbbfejlesztése.
- A korábbi alkalmazások és eszközök lecserélése.
Hozzájárulásunk a ServiceNow bevezetési projekthez
A MINDSPIRE Consulting csapata a ServiceNow bevezetési tevékenységek fővállalkozójaként működött.
A ServiceNow megoldás implementációs partnereként az ITCE került bevonásra.
Emellett cégünk biztosította a banki projektmenedzsmentet, a szakmai felügyeletet, illetve garanciát biztosított arra, hogy nemzetközi szállítói csapat hatékonyan tudjon együttműködni.
A MINDSPIRE sikeresen teremtette meg az összhangot a csoportszintű szabványok és a helyi elvárások között, összehangolva a lokális igényeket, a központ szabványosítási erőfeszítéseit, valamint a dobozos megoldás alkalmazásán alapulú megközelítésmódot.
A ServiceNow megoldás éles működésének támogatása az első hónapok során.
Projekt szervezet és szerepkörök
A megvalósítási sprinteket egy diagnosztikai sprint előzte meg, majd a teljesség és az ügyfélelvárások teljesítése érdekében egy támogatási szakasz zárta le a projektet.
A cégünk által biztosított projektmenedzser vállalta a végső felelősséget a bevezetésért, MINDSPIRE Consulting megoldástervező és folyamatszakértő kollégák támogatásával.
Az IT architekt többek között a minőségbiztosítási szerepkört is betöltötte, annak érdekében, hogy a párhuzamosan futó projektek sztenderd módon és szinkronban kerüljenek végrehajtásra.
A projektmenedzser szorosan együttműködött a szállítóval, a helyi csapatokkal, valamint a csoportszintű folyamatmenedzsment kompetencia teamekkel.
A felhasználói történetek (User Story) kezelését és a tesztmenedzsment támogatását a ServiceNow integrált moduljai biztosították, amelyhez a MINDSPIRE biztosította a projektmenedzsment és tesztmenedzsment szupportot.
A ServiceNow bevezetés egy szlovén bank számára elnevezésű projekt az eredeti terveknek megfelelően 4,5 hónap alatt sikeresen befejeződött.
Főbb érintett területek a ServiceNow bevezetés során
- Banki projektmenedzsment
- Felkészülés
- Alkalmazás testreszabása
- ServiceNow bevezetés
- Szoftvertesztelés
A projektben érintett MINDSPIRE Consulting profilok
7 szakértő, 3 FTE:
- Banki projektmenedzser
- Junior projektadminisztrátor
- ServiceNow architekt
- ServiceNow terméktulajdonos
- ServiceNow bevezetési üzleti elemző
Legújabb szolgáltatásmenedzsment referenciáink
Többet szeretne tudni Szolgáltatásmenedzsment szolgáltatásainkról?
További információkért kattintson ide: