/*Blog module replace 'read more' text*/

ServiceNow bevezetés egy szlovén bank számára

PROJEKT
ALAPADATOK

Szlovénia

2022

Nem nevesített bank

MINDSPIRE
SZOLGÁLTATÁSOK

ALKALMAZOTT MÓDSZERTANOK

A projektet agilis módszertan segítségével sprintekben hajtották végre a gyorsabb piacra jutás és a kockázatcsökkentés érdekében.

A ServiceNow bevezetési projekt terjedelme és céljai

Az OTP Bank a ServiceNow ITSM Platformot választotta az informatikai szolgáltatásmenedzsment folyamatainak támogatására, konszolidálására és folyamatos fejlesztésére.


Az OTP Csoport ezt követően a szabványos, csoportszintű szolgáltatáskezelési folyamatok bevezetését hajtotta végre leányvállalatai számára a ServiceNow bevezetésével.


A szlovéniai bevezetés során a csoportszintű előnyök mellett a következő helyi igények és követelmények kerültek a fókuszba:

  • A Service Management érettségi szintjének növelése a hatékonyabb IT működés és az ügyfelek elégedettsége érdekében.
  • A szabályozási követelmények betartása.
  • Az IT eszköz- és konfigurációkezelési képességek továbbfejlesztése.
  • A korábbi alkalmazások és eszközök lecserélése.
ServiceNow bevezetés egy szlovén bank számára projekt terjedelme és céljai ikon
Hozzájárulásunk a projekthez ikon

Hozzájárulásunk a ServiceNow bevezetési projekthez

A MINDSPIRE Consulting csapata a ServiceNow bevezetési tevékenységek fővállalkozójaként működött.


A ServiceNow megoldás implementációs partnereként az ITCE került bevonásra.


Emellett cégünk biztosította a banki projektmenedzsmentet, a szakmai felügyeletet, illetve garanciát biztosított arra, hogy nemzetközi szállítói csapat hatékonyan tudjon együttműködni.


A MINDSPIRE sikeresen teremtette meg az összhangot a csoportszintű szabványok és a helyi elvárások között, összehangolva a lokális igényeket, a központ szabványosítási erőfeszítéseit, valamint a dobozos megoldás alkalmazásán alapulú megközelítésmódot.


A ServiceNow megoldás éles működésének támogatása az első hónapok során.

Projekt szervezet és szerepkörök

 

A megvalósítási sprinteket egy diagnosztikai sprint előzte meg, majd a teljesség és az ügyfélelvárások teljesítése érdekében egy támogatási szakasz zárta le a projektet.


A cégünk által biztosított projektmenedzser vállalta a végső felelősséget a bevezetésért, MINDSPIRE Consulting megoldástervező és folyamatszakértő kollégák támogatásával.


Az IT architekt többek között a minőségbiztosítási szerepkört is betöltötte, annak érdekében, hogy a párhuzamosan futó projektek sztenderd módon és szinkronban kerüljenek végrehajtásra.


A projektmenedzser szorosan együttműködött a szállítóval, a helyi csapatokkal, valamint a csoportszintű folyamatmenedzsment kompetencia teamekkel.


A felhasználói történetek (User Story) kezelését és a tesztmenedzsment támogatását a ServiceNow integrált moduljai biztosították, amelyhez a MINDSPIRE biztosította a projektmenedzsment és tesztmenedzsment szupportot.


A ServiceNow bevezetés egy szlovén bank számára elnevezésű projekt az eredeti terveknek megfelelően 4,5 hónap alatt sikeresen befejeződött.

Projekt szervezet  és szerepkörök ikon

Főbb érintett területek a ServiceNow bevezetés során

  • Banki projektmenedzsment
  • Felkészülés
  • Alkalmazás testreszabása
  • ServiceNow bevezetés
  • Szoftvertesztelés

A projektben érintett MINDSPIRE Consulting profilok

7 szakértő, 3 FTE:

  • Banki projektmenedzser
  • Junior projektadminisztrátor
  • ServiceNow architekt
  • ServiceNow terméktulajdonos
  • ServiceNow bevezetési üzleti elemző
Szolgáltatásmenedzsment és ServiceNow referencia ikon

Legújabb szolgáltatásmenedzsment referenciáink

Többet szeretne tudni Szolgáltatásmenedzsment szolgáltatásainkról?

További információkért kattintson ide:

Share This