/*Blog module replace 'read more' text*/

ServiceNow bevezetés egy szerbiai bank számára

PROJEKT
ALAPADATOK

Szerbia

2022

Nem nevesített bank

MINDSPIRE
SZOLGÁLTATÁSOK

ALKALMAZOTT MÓDSZERTANOK

A projekt hibrid megközelítéssel, vízesés tervezéssel és agilis fejlesztéssel került végrehajtásra a gyorsabb piacra jutás és a kockázatcsökkentés érdekében.

A ServiceNow bevezetés egy szerbiai bank számára projekt terjedelme és céljai

A szerb bank a ServiceNow ITSM platformot választotta az IT szolgáltatásmenedzsment folyamatainak támogatására, konszolidálására és folyamatos fejlesztésére. A bank a szabványos, csoportszintű szolgáltatáskezelési folyamatok adaptálását hajtotta végre leányvállalatai számára a ServiceNow bevezetésével.


Az első fázisban a CMDB (Configuration Management Database), a szolgáltatáskatalógus, az incidens, a kérés és a változáskérés kezelésének prototípusa (MVP, Minimum viable product) került implementálásra.


A szerbiai ServiceNow bevezetés során a csoportszintű előnyök mellett a következő helyi elvárások és követelmények kerültek a fókuszba:

  • A Service Management érettségi szintjének növelése a hatékonyabb IT működés és az ügyfelek elégedettsége érdekében.
  • A szabályozási követelményeknek való megfelelés biztosítása.
  • Az IT eszköz- és konfigurációkezelési képességek megismerése.
  • A meglevő banki alkalmazások és eszközök lecserélése.
A ServiceNow bevezetés egy szerbiai bank számára projekt terjedelme és céljai ikon
Hozzájárulásunk a projekthez ikon

Hozzájárulásunk a ServicNow bevezetési projekthez

A MINDSPIRE Consulting a ServiceNow megoldás bevezetési tevékenységeinek fővállalkozója volt.


Cégünk biztosította a banki projektmenedzsmentet, a teljes szakmai felügyeletet, illetve garantálta, hogy a nemzetközi szállítói csapat hatékonyan tudjon együttműködni.


A MINDSPIRE sikeresen teremtette meg az összhangot a csoportszintű szabványok és a helyi elvárások között, összehangolva a lokális igényeket, a központ szabványosítási erőfeszítéseit, valamint a dobozos megoldás alkalmazásán alapulú megközelítésmódot.


A ServiceNow megoldás éles működésének támogatása az első hónapok során.

Projekt szervezet és szerepkörök

A felhasználói történetek (User Story) kezelését és a tesztmenedzsment támogatását a ServiceNow integrált moduljai biztosították, amelyhez a MINDSPIRE Consulting biztosította a banki projektmenedzsment és tesztmenedzsment szupportot.


A MINDSPIRE által biztosított banki projektmenedzser vállalta a végső felelősséget a bevezetésért, egy megoldástervezőnk és folyamatszakértőink támogatása mellett.


A projektmenedzser szorosan együttműködött a szállítóval, a helyi csapatokkal, valamint az OTP csoportszintű folyamatmenedzsment és kompetencia teamekkel.


A ServiceNow bevezetési projekt az eredeti terveknek megfelelően 4,5 hónap alatt sikeresen befejeződött.

Projekt szervezet  és szerepkörök ikon

Főbb érintett területek a ServiceNow bevezetési projekt során

  • Banki projektmenedzsment
  • Előkészítés
  • Alkalmazás testreszabása
  • ServiceNow bevezetés
  • Szoftvertesztelés

A projektben érintett MINDSPIRE Consulting profilok

7 szakértő, 4 FTE:

  • Banki projektmenedzser
  • ServiceNow üzleti elemző
  • BPR szakértő
  • Tesztmenedzser és szoftveresztelő
  • ServiceNow rendszerszervező
  • ServiceNow architekt
  • ServiceNow fejlesztő
Szolgáltatásmenedzsment és ServiceNow referencia ikon

Legújabb szolgáltatásmenedzsment referenciáink

Többet szeretne tudni Szolgáltatásmenedzsment szolgáltatásainkról?

További információkért kattintson ide:

Share This