/*Blog module replace 'read more' text*/

PMO szolgáltatás az OTP Bank albániai integrációs projektjén

PROJEKT
ALAPADATOK

Albania

2021.02 – 2023.02

OTP Bank

MINDSPIRE
SZOLGÁLTATÁSOK

ALKALMAZOTT MÓDSZERTANOK

Az OTP Bank és a MINDSPIRE Consulting közös integrációs módszertanát alkalmaztuk, amely sablonokat és szabványokat tartalmaz a projekt előkészítéshez, a hatókör meghatározásához, a feladatlistákhoz, a magas szintű és az erőforrás tervezéshez, a gap analízishez, a riportokhoz és a kommunikációhoz.
Szakértőink az új bank rendszereinek kiválasztását is támogatták, illetve ugyanebben a projektben valósították meg az adatmigrációt.

PMO szolgáltatás az OTP Bank albániai integrációs projektjén – Terjedelem és célok

A projekt az Alpha Bank Albánia OTP Bank Albánia általi felvásárlását követően jött létre, annak érdekében, hogy a két entitást egyesítsék a közös operáció mielőbbi kialakítása érdekében.


Az OTP Bank albániai integrációs projektjének célja a teljes jogi, üzleti és informatikai integráció volt, egy korai szakaszban történő jogi egyesítéssel.


A cél core banki rendszer a felvásárolt bank CBS megoldása lett. Az adatközpontok áthelyezése Athénból Tiranába, valamint az üzleti és a műszaki migráció is a feladat része volt.

PMO szolgáltatás az OTP Bank albániai integrációs projektjén terjedelme és céljai ikon
Hozzájárulás ikon

Hozzájárulásunk a projekthez

Sztenderdizált keretrendszer biztosítása az integrációs projekt során nyújtott PMO szolgáltatásokhoz.


A projektigazgató, a vezető stakeholderek és a projekttagok aktív támogatása az adminisztráció, az információmegosztás és a kommunikáció terén.


A projekttervezési tevékenységek támogatása, irányítása, a végrehajtás koordinálása és nyomon követése, változtatási és kockázatkezelési eljárások végrehajtása.


A kritikus feladatokra való fókuszálás biztosítása az összes projektfázis során.


A MINDSPIRE Consulting három hónapig nyújtott támogatást az összeolvadást követően.

Projekt szervezet és szerepkörök

A MINDSPIRE szakértői az OTP magyar és albán csapataival dolgoztak együtt.


Munkatársaink projektiroda (PMO) szolgáltatásokat nyújtottak a megfelelő koordináció és adminisztráció támogatása érdekében az integrációs projekt teljes életciklusa alatt.


A projektiroda a projektmenedzsment tevékenységekhez (például módszertan, irányítás, tervezés és monitoring, kockázatkezelés stb.) nyújtott támogatást, biztosítva a projekt hatékony irányítását és átláthatóságát biztosította a PMO szolgáltatás az OTP Bank albániai integrációs projektjén.

Projekt szervezet és szerepkörök ikon

Főbb érintett területek

  • Projekt módszertan
  • Projekt riporting és monitoring
  • Projektirányítás
  • Mérföldkövek és erőforrások tervezése és nyomon követése
  • Változáskezelés
  • Egyesítést követő támogatás

Érintett MINDSPIRE profilok

  • Projektiroda vezető
  • PMO vezető helyettes
  • PMO munkacsoport felelős
  • Projektiroda adminisztrátor
Projektiroda ikon

Legújabb Projektiroda referenciáink

Többet szeretne tudni Banki projektiroda szolgáltatásainkról?

További információkért kattintson ide:

Share This